Бързам да споделя с вас удоволствието, което изпитах от книгата!
Няколко важни причини да прочетете тази книга:
1. Прекрасна за четене в двете посоки
Бързам да ви успокоя, че ако нямате време като мен, можете да четете тази супер полезна книга на парче, тоест отпред назад и отзад напред, според мястото, където се намирате и настроението си в момента.Знам, че не е много умно, че започвам с това, но съм сигурна, че ако имате моя проблем с препускащото време, което ви притиска, ще го оцените
2. Невероятен иновативен маркетинг
Ако сте зажаднели за истински, човешки и професионален маркетинг, това е вашата книга. Четете и се утешавайте – има и такъв начин на правене на бизнес. Щом го има по света, няма как да не дойде и у нас. Ние трябва да го направим!За целта просто трябва да променим себе си и нашето виждане за маркетинга (много просто, нали?).
Маркетингът не е само помощна функция на продажбите, а основна бизнес функция, може би дори най-важната.
Клиентът не е нещо за прелъгване, не е торба с пари за изтупване, а смисълът за един бизнес да съществува. Ако бизнесът не слуша клиента, той си отива. Споделям изцяло тази следната мисъл:
„Нашите клиенти са поканени на парти гости, където ние сме домакините. Нашата задача е всеки ден да правим малко по-добър всеки важен аспект на преживяването на клиента… и ако им се дава чудесно преживяване, клиентите си казват за него един на друг“.
Кратко и ясно. Толкова истинско, силно, различно. Това е, в което вярвам и се опитвам да правя, откакто се занимавам с маркетинг! Колко прекрасно, че не съм единствената наивница на този свят, както се чувствам понякога в България…Търговските марки не са повод за пръскане на пари за реклама. Нито смисълът им е в това да властваш и да богатееш. Търговските марки съществуват, защото олицетворяват една идея, защото въплъщават една необходимост. Ако фирмите, които ги притежават, забравят това, марките умират. Една марка е силна, когато е:
- свързана със завладяваща идея,
- отразява желанията на клиента,
- ангажира клиентите за постигането на голямата идея,
- дава възможност на клиентите да правят нещо повече, да постигнат нещо повече,
- развива се с развитието на пазарите и клиентите,
- непрекъснато добавя нова стойност в себе си и изненадва клиентите.
Надявам се вече да съм ви запалила и да ме последвате в света на този удивителен маркетьор от бъдещето! Ако не съм, ето още една причина – в нея ще откриете
3. Маркетинг идеи и практики от над 100 успешни фирми
Ще получите вдъхновение от Майкрософт, Тойота (въпреки голямата излагация с качеството напоследък), Кока Кола, Амазон, Дел, Епъл, Икеа, Стела Артоа, Зара, Дисни, Гугъл… Ще разберете с какво са по-добри техните идеи от идеите на конкурентите и защо всеки от нас разпознава поне няколко свои любимци сред тях…Желая ви приятно четене и дано в България да ставаме все повече последователите на иновативния и човешки маркетинг! Ще се радвам да споделите впечатленията си!
автор: marketingburkan.com
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Какво мислите вие? Споделете!