На Кратко:

Намерете отговори на въпросите си: Как да стана богат? Какъв бизнес да започна? Кои са най-богатите хора в света? Какво е богатството? Как да печеля пари от интернет (онлайн)? Начини за печелене на пари. Международен бизнес. Какво е щастието? Съществува ли прераждането? Как да бъдем здрави? Все въпроси, които ви вълнуват, разгледайте този блог и дано да останете доволни от прочетеното :)

понеделник, 23 август 2010 г.

Питър Фиск и книгата "Гениален Маркетинг"

КОтдавна не сме чели заедно с вас. Честно казано, и аз се бях зашеметила от работа и не бях чела отдавна. Докато се разболях, останах си в къщи да се боря с грипа и … се сетих, че още от преди Нова Година си бяхме купили „Гениален маркетинг“ на Питър Фиск.
Бързам да споделя с вас удоволствието, което изпитах от книгата!
Няколко важни причини да прочетете тази книга:
1. Прекрасна за четене в двете посоки
Бързам да ви успокоя, че ако нямате време като мен, можете да четете тази супер полезна книга на парче, тоест отпред назад и отзад напред, според мястото, където се намирате и настроението си в момента.
Знам, че не е много умно, че започвам с това, но съм сигурна, че ако имате моя проблем с препускащото време, което ви притиска, ще го оцените :)
2. Невероятен иновативен маркетинг
Ако сте зажаднели за истински, човешки и професионален маркетинг, това е вашата книга. Четете и се утешавайте – има и такъв начин на правене на бизнес. Щом го има по света, няма как да не дойде и у нас. Ние трябва да го направим!
За целта просто трябва да променим себе си и нашето виждане за маркетинга (много просто, нали?).
Маркетингът не е само помощна функция на продажбите, а основна бизнес функция, може би дори най-важната.
Клиентът не е нещо за прелъгване, не е торба с пари за изтупване, а смисълът за един бизнес да съществува. Ако бизнесът не слуша клиента, той си отива.  Споделям изцяло тази следната мисъл:
„Нашите клиенти са поканени на парти гости, където ние сме домакините. Нашата задача е всеки ден да правим малко по-добър всеки важен аспект на преживяването на клиента… и ако им се дава чудесно преживяване, клиентите си казват за него един на друг“.
Кратко и ясно. Толкова  истинско, силно, различно. Това е, в което вярвам и се опитвам да правя, откакто се занимавам с маркетинг! Колко прекрасно, че не съм единствената наивница на този свят, както се чувствам понякога в България…
Търговските марки не са повод за пръскане на пари за реклама. Нито смисълът им е в това да властваш и да богатееш. Търговските марки съществуват, защото олицетворяват една идея, защото въплъщават една необходимост. Ако фирмите, които ги притежават, забравят това, марките умират. Една марка е силна, когато е:
  • свързана със завладяваща идея,
  • отразява желанията на клиента,
  • ангажира клиентите за постигането на голямата идея,
  • дава възможност на клиентите да правят нещо повече, да постигнат нещо повече,
  • развива се с развитието на пазарите и клиентите,
  • непрекъснато добавя нова стойност в себе си и изненадва клиентите.
Български бизнесмени, четете Питър Фиск, моля ви – така ще разберете как можете да бъдете успешни в дългосрочен план и не само на тесния, деформиран и беден български пазар!
Надявам се вече да съм ви запалила и да ме последвате в света на този удивителен маркетьор от бъдещето! Ако не съм, ето още една причина – в нея ще откриете
3. Маркетинг идеи и практики от над 100 успешни фирми
Ще получите вдъхновение от Майкрософт, Тойота (въпреки голямата излагация с качеството напоследък), Кока Кола,  Амазон, Дел, Епъл, Икеа, Стела Артоа, Зара, Дисни, Гугъл… Ще разберете с какво са по-добри техните идеи от идеите на конкурентите и защо всеки от нас разпознава поне няколко свои любимци сред тях…
Желая ви приятно четене и дано в България да ставаме все повече последователите на иновативния и човешки маркетинг! Ще се радвам да споделите впечатленията си!



автор: marketingburkan.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Какво мислите вие? Споделете!